Datan har kraschat

Nu sitter jag nere i källaren och skriver på min pappas bärbara data... våran data har kraschat och jag blev skit sur igår, när det hände.
Men nu håller den på att fungera igen... men vi var tvungna att ta bort allt... asså jag menar allt... som tur va han vi spara bilder och sådans innan... annars skulle jag få panik...

Jag vet inget om datorer... som iskolan idag, jag hade 3 dataprov efter varandra... det va inte kul.
På förra provet vi hade, som va för jätte länge då fick jag mvg... men idag började jag på vg och dallade bara eftersom... på sissta provet fick jag 53 och godkänt va 50... jag är inte ett data freak :D

Så nu tillbaka till mitt vanliga pluggandet... jag har nämigen matteprov imorgon... som jag tror att jag kan... men man vet ju aldrig förren när man sitter där och inte kan något :P

Önska mig lycka till... 

Kommentarer
Postat av: Mickis

lycka till i efterskott! :)

2007-10-28 @ 13:33:13
URL: http://michams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0