Vad man kan göra på en Engelska lektion

Varför ska man ha gympa klockan 3 och varför ska man bara ha ca 10 min Ekonomi lektion. Just nu sitter jag uppe på Natur delen och har jätte tåkigt. mickis vill gå ut och sätta sig  men de är ju fortfarande kallt ute. De ser varmt ut när solen skinner men när man kommer ut håller man på att frysa ihjäl.
Vi har håltimme eftersom våran Engelska lärare är i London med de snygga 3:erna :P
Men de är bara jobbigt när hon är borta för då har jag först 2 timmars håltimme. Sen har jag ca 10 min ekonomi lektion och sen efter de har jag typ en och halv timmes väntan innan gympan börjar. Så denna fredag kommer bli en hel dags väntan.
Sen är vi har slutat för dagen som är klockan 4. vem slutar lixom klockan 4 på en fredag. Det tycker jag är riktigt taskigt. iaf så ska jag då åka in till stan eftersom jag har dan. Och då kommer jag få sitta och vänta på att den ska börja som är i ca 40 min. Om jag skulle åka hem direkt efter skolan skulle jag inte hinna för bussen är så jäkla seg. Då skulle jag komma hem och få åka igen.

Men jag längtar till ikväll för så ska jag träffa M.E.S
M= Matilde
E= Emma
S= Susanna
Vi ska ut och gå. Vi skulle egentligen ut och jogga men Matilde hade ont ihalsen och vi vile inte vara orsaken till att hon blir sjuk så har vi bestämt oss för att gå. De är väligt bra att gå ut och gå för då kan man prata av sig allt man har gått och tänkt på. Inte konstigt att emma och jag går ut och går typ varje dag. Vi har mycket att prata om.

Ha de så bra tills jag sriver igen

Kommentarer
Postat av: emelie

jag gillar verkligen inte engelska, haha ;)

2008-04-04 @ 12:20:17
URL: http://emelieisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0