Snö-ängel

Snön är självklart tillbaka när man vill att tiden bara ska gå fort så att det kan bli sommar. En varm sommar med massor av bad och solande. Men nu sitter man in snöade och kan inte ha på sig de man vill L. Det är också sportlov och jag har inga planer. Jag var sjuk förra veckan så har inga behov över att vara hemma. Läste ut "Ljudet av ditt hjärta" i går och är fortfarande besviken. En del älskar den säkert men jag tyckte inte om den. Det vara inte alls som jag ville att den skulle vara. Det blev som vilken ungdoms bok som helst och jag hatar såna böcker. Det är som när man har läst första sidan vet man hur boken ska sluta eftersom de slutar alltid på samma sätt. Men jag kämpade igenom den. Träffade Emma och Matilde idag och bakade världens fulaste muffins :P Men goda var de. Vi fick 8 stycken var men jag åt bara 1 ½ och tog hem resten. Jag som var glad över att min mage vara platt men nej nej den ska inte stanna så. Vi tittade på "shes the man" och gud vad jag skrattade jag trodde att den skulle vara barnslig men den var riktigt rolig. Varken Emma eller jag hade sätt den men Matilde kunde till och med en del repliker ;)

> Johanna <

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0