Innan idrotten med stavar

Sitter nu i skolan och stör Sussi. Jag känner att ibland är jag väldigt duktig på att störa och göra så att folk får dåligt betyg :P Inte direkt en god egenskap jag har, men jag gör de inte med flit. Som vi hade förra veckan har vi ingen engelska. Men anledningen denna gång är att vi har muntliga nationella idag. Jag och Mickis hade på morgonen klockan 9 när vi börjarde 9:40 egentligen. Engelska gick väl bra men jag var väldigt nevös i början detta ledde då till att jag började stamma och visste inte vad jag skulle säga. Men de släppte efter ett tag och då pratade jag bara på. Det som var de jobbigaste var att hon spelade in när vi pratade. De var inte kul :(
När vi var klara sen så sa hon att de var mycket bra och då kändes de mycket bättre.

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, jag har två alternativ.
Antingen kan jag ha filmkväll med Matilde...
Eller så kan jag följa med Sussi på någon konsert i Trångsund.
vet inte hur jag ska göra men jag få fundera på de under dagen...

hare bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0