Första skoldagen

Klockan ringer 6:00 och jag vaknar till... va fan... dröjer en kvart innan jag fattar att de är måndag och jag måste till skolan efter ett skönt jullov... Då hade jag sovit i ca: 5 timmar... vissa kanske tycker att de är länge men de har varit lov... Går upp gör iordning mig och åker till skolan... På bussen så finns de ingen plats så jag fick sitta i Emmas knä... aj mina ben... varje gång bussen svängde var jag tvungen att spänna benen för att jag inte skulle ramla in i någon som stod brevid.... och sen när bussen stannade på en hållplats så kommer de på en kärring med barnvagn som vill att vi ska flytta på oss... hon hade skit stor plats.... aldrig jag flyttade bara mina fötter....

Skolan var tråkig som vanligt...Mickis och jag fick sluta en halv timme innan alla andra för att vi är så bra på att smöra för våran engelska lärare... Åkte till centrum och kollade på skor... hittade inga så jag gick till bussen... Stog där i minst en kvart innan den kom... Jag vart rätt sur och kall...

När jag kom hem satte jag mig och började med Retorik uppgiften som vi har till imorgon som jag inte ens hade börjat på... Man får se hur de bli men jag tror att jag kommer få till de...


Kommentarer
Postat av: Mickis

Det var ju tack vare mig mest :D Jag är den största smöraren på östra :D HAHA

2008-01-07 @ 20:56:06
URL: http://michams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0