Håltimme

Sitter i skolan och har håltimme. Hade historia på morgonen och jag höll på att somna, jag var tvungen att ha mp3 på. Så nu har vi håltimme för att vi inte har någon natur för att endel gör omprov. Jag gjorde i tisdags när ingen annan gjorde :P Man kände sig lite mobbad och jag hade inte pluggat. Mickis sitter brevid och skriver i hennes blogg och emma sitter på en, jag tror de va svenska lektion men jag kommer inte ihåg. De ska iaf titta på en film och deras tv är cp. De hör men ser ingen bild. Jag måste träffa henne idag för vi ska gå till hennes gympa lärare och hämta tillbaka hennes trännings schema som hon har skrivit. Hon har skrivit upp alla gånger vi har varit ute och gått och de har inte jag. Jag måste kopiera lappen och sen skriva in de i mitt trännings schema. Hon slutar om typ 45 minuter om inte hon har någon data. Och jag slutar efter engelska som börjar 11:15. De är fett skönt men på engelska jobbar vi i grupp och mickis och jag är med Elaine och Jennica. Vi hade bestämmt att vi skulle tills idag ha läst igenom endel papper men de har inte vi gjort. Senaste gången vi va i samma grupp som dom kickade de ut oss bara för att vi inte gjorde nått. Haha vi får se hur de blir idag :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0