2:an

Länge sen jag skrev ,bortförklaringen är som vanligt att jag inte har haft tid :P

Har börjat 2:an och stressen har inte börjat ännu men jag väntar bara på att den ska de. Alla säger ju att 2:an är värst, men eftersom jag hade än så jobbig 1:a så kanske de inte blir lika jobbigt. Man blir rätt så van vid stress och tycker då att de är normalt. Det låter faktist hemskt. Vi är så pass stressade att vi tycker det är normalt beteende. Herregud

Matilde fyller år på lördag så Emma och jag var i stan igår och köpte present. Det regnade och vi hade bara ett paraply som Emma höll i. Det gick inte speciellt bra eftersom Emma höll på och peta ut folks ögon. Jag fick skrika till ibland så att hon kunde svänga :D
Vi hittade en jätte fin present och Emma köpt ett linne med Mimmi på från HM som hon hade på sig i skolna idag. Hon älskar allt med disney på. Sorry Emma du har samma smak som en liten tjej ^^

Skriver snart igen :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Du e dum :(

2008-09-16 @ 19:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0