hmm Köttfärssås och spagetti

Sitter i sängen och är trött. Det är konstigt eftersom jag gick upp vid halv 9 och hade en lektion idag. Jag kom hem vid halv 2 och sen bara slappade. Gjorde sen engelska läxan, känner mig lite stolt över att jag faktiskt gjorde den. Jag lyssnade till och med på skivan till boken. Hade sen tråkigt så jag satte mig och spelade konstiga barn spel på datan. De jag inte fattade va hur ungarna ska fattar hur man ska göra om instruktionerna står på kinesiska. Jag fattade ingenting hur ska de då kunna göra de. Jag fick gissa mig fram iaf och gjorde fel då och då som ledde till att jag dog, men skit samma. De var ett spel och jag hade tråkigt.


Till middag åt jag köttfärssås och spagetti samma sak som vi fick i skolan. Tur att jag åt lunch hemma idag annars hade de nog inte varit så gott. Konstigt nog var jag fatiskt sugen på det och det brukar jag aldrig vara.


Vid 9 satte jag mig och tittade på en konstig film på 6:an som hette "kiss kiss bang bang" Den var skum men rolig. Fick sen ett argt sms från Jenny som hade sätt bilden jag lagt upp på henne på bilddagboken. Vaddå hon fyllde år i måndags och de var den ända bilden jag har på henne. Hon får skylla sig själv ;)


Förresten så beställde jag Twilight 3 igår nu måste jag bara vänta på att den ska komma :/

3

> Johanna <


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0