pH = Nörd

Idag började jag 8:30 så jag var tvungen och gå upp vid 20 över 6. Förra Fredagen orkade jag inte då ställde jag bara om klockan och somnade om. Men i morse kämpade jag mig upp. Jag hade ekonomi och vi som ville fick gå fram inför alla ekonomiare och svara på en fråga. Inte nog med man skulle prata man skulle också skriva på ett oh papper så alla såg. Självklart gick jag fram dit för jag vill ha en liten stjärna i kanten och självklart skriver jag som jag alltid gör, alltså fult. Sen på kemin satt man och sov medan Jenny var glad för hon hade sätt supernatual på morgonen och Karro för hon satt på en bra plats ;D


På den sena Kemin sen har vi labb och denna gång fattade jag ingenting. De var massa konstiga saker om hur man skulle få fram volymen och massa skit. Vi fick denna gång ha på oss sexiga förkläden och glasögon ;)


kemi Helt inne i de ;)


jenny Jenny

Det ända jag var bra på var att få fram pH men Karro och Jenny skrattade åt mig bara för jag såg ut som en nörd. Tack jag försöker faktist vara smart :( 

kemi 2

> Johanna <

Kommentarer
Postat av: Jenny

Varför klangar du ner på pH?! :O

Johanna, du är en nörd... men vi gillar dig ändå. :)

2009-02-06 @ 18:06:56
URL: http://jennhe.blogg.se/
Postat av: Johanna

pH suger ;)

Tack vad snällt :/

2009-02-06 @ 18:28:07
URL: http://jojjobruden.blogg.se/
Postat av: Aho

sv: haha självklart :D det är bäst!

2009-02-11 @ 18:46:43
URL: http://alchera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0