Seg Anka

Sitter på golvet och längtar tills imorgon. Inte till skolan utan till att det är fredag och att de är sista dagen på veckan innan helgen. Hela veckan har känts som en seg gummi anka, haha kom inte på något bättre. Min hjärna är av stängt för tillfället. Men veckan har verkligen inte velat ta slut. I morgon har vi också på svenska att vi ska ha tagit med oss ett utkast från våran uppsats vi skriver om dialekter och svenska. Men hela uppsatsen ska vara klar om en vecka. Jag har nästan inte ens börjat jag har bara skrivit inledningen och de är jag nästan stolt över. Annars brukar jag sitta typ 2 dagar innan och bara... Oops kanske måste börja.

Denna gång vill hon tydligen att man ska vara duktig.


Idag slutade jag kvart i 5 efter ha haft en långtråkig, 1 och 45 min långa Multimedia lektion. Medan hon stod och snackade satt jag och ritade och tog kort på Emma och hennes fina Fetto miner:

Emma
Emma

Tidigare på dagen fick jag en läskig bild på Karro:
Karro

> Johanna <

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahahaha! OMG vilka fina bilder :) Jag fastnar verkligen på bild xD

2009-02-06 @ 19:09:11
URL: http://emmusss.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du är så söt så :D

2009-02-06 @ 21:33:57
URL: http://jojjobruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0