Karro med de vackra ansiktet ;D

Dagen började med att jag får ett sms klockan halv 7 som är från fronter (skolan) där de står att vi inte har någon svenska. Det kan man ju tycka att de låter jätte skönt men nej nej. Då blev man tvungen och gå upp för och kolla när man började och kolla när bussen gick för annars vet man inte vad man ska sätt klockan på så att man inte missar lektionen efter. Medan man gjorde de smsade Jenny hela tiden och var sur på våran Svenska lärare som skickade smset på morgonen och inte igår kväll. Detta gjorde då så att jag blev pigg så när jag sen skulle lägga mig i sängen igen var jag klar vaken. Det tog nästan en halvtimme för mig att somna om och när jag väl hade somnat öppnar mamma dörren och frågade när jag började. När hon hade gått vart jag vaken igen och då var de bara 25 min kvar tills min klocka skulle börja ringa. Jag lyckades somna om men då blev de bara jobbigare och vakna sen.


På kemin sen var de jätte tråkigt förutom Saide förstås. Idag sa han en jätte rolig kommentar till Karro. Vi satt längs bak och Karro satt lite gömd bakom de som att framför oss och då ville Saide att hon skulle flytta sig mer åt höger så att han kunde se henne. Men ha sa det så här: Karolina han inte du flytta dig lite mer till höger så att jag kan få se ditt vackra ansikte ^^

Då kan man säga att jag sprack. Jag är en sån människa som inte kan hålla mig utan måste skratta annars piper jag ;) Alltså de var dagens höjd punkt.


Vi hade ingen Samhälle idag så jag blev jätte glad för jag hatar verkligen samhälle. Hon var tydligen hemma med sjukt barn eller nått. Jag älskar verkligen lärare med barn, då finns de större chans att de är borta :D 


Så nu sitter jag hemma och har precis tittat på ett One tree hill avsnitt. Jag har börjat gilla den serien igen. Jag gillade första och andra Säsongerna men sen blev de så utdraget. Har börjat titta igen på säsong 5.


One Tree Hill

> Johanna <

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0