Och då var de Måndag

Nu var de måndag igen och allt är stressigt som vanligt. Kan de inte bara bli lov igen man har redan tröttnat på skolan...


Idag var vi tvungna att stanna en timme extra efter skolan eftersom de var genomgång om Projektarbetet som vi ska skriva i 3: an. De jag inte förstår är varför vi ska lämna in vad vi vill göra i början av februari. De är helt sjukt för man börjar ju inte skriva på den förrän i augusti och då kan man ha ändrat sig helt. Det ända jag vet är att jag ska ta inriktningen ekonomi och jag ska skriva den ensam. De vill helst att man ska skriva i grupp men de är bara för att de är lata och inte orkar rätta så många. Men synd för er för jag vill göra den själv för då slipper man lägga så stor press på någon annan än en själv. Och om de blir fel så har man bara sig själv att klaga på.


I morgon ska vi på biologin desikera en Kräfta. "De lär bli intressant för kräftor har man ju inte sätt förut".  Men de blir nog roligare än en vanlig lektion. När jag tänker på desikering då kommer bara minnena från 8:an tillbaka när vi skulle desikera ett koöga. De var så äckligt att jag trodde jag skulle spy. Inte nog med att de var ett öga. De var också ett gammalt öga så geggan inuti var brunt. Inte ett minne jag lätt glömt.



Dagens låt:

Safety suit - Someone like you


Puss
Johanna

Kommentarer
Postat av: Elle

Låten var bra.

Kolla gärna in låten jag nyss la upp. Den är fin tycker jag, men frågan är vad du tycker? :)

2009-01-19 @ 22:47:54
URL: http://absolutelle.blogg.se/
Postat av: Maxine

fy fan vad äckligt att desikera koögon :S

2009-01-19 @ 22:47:58
URL: http://maxinee.blogg.se/
Postat av: Jenny

sv: hans röst är helt under. Han är jätte knd i england, men nästan ingen känenr till honom i Sverige.

2009-01-20 @ 08:12:11
URL: http://jennhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0