Och så var man tillbaka igen

Nu har ekonomin börjat igen och jag fattar ingenting. Jennica är som vanligt inte där så jag får försöka själv innan jag ger upp och frågar. Man känner sig alltid så dum när man ska fråga. Även fast de är bra så att man fattar men ändå.


ekonomi


På Gympan var de iaf jätte roligt för Jenny, Karro och jag har satt upp ett pass med acobatic. Det ser "såå" bra ut eftersom vi är "sååå" duktiga. Vi ska inte visa upp de för klassen utan bara för våra lärare vi är för fega för att göra bort oss så mycket inför klassen ;)

Idag så ringde de 5 stycken försäljare och företag när jag kom hem. Bland annat ringde DN eftersom de tydligen hade någon ny konstig grej och ville informera om de och om vi ville ha de. Men de bestämmer inte jag så innan jag hann säga att han kunde få prata med någon annan satte han igång och prata som en himla reklam-film. Han slutade heller inte så jag fick vänta nästa 5 min, de kändes som de iaf. Tillslut fick jag avbryta honom och säga att jag inte var rätt person att prata med.

Sen ca 30 min senare ringde de en säljare som sökte min mamma men eftersom inte hon var hemma så fick han ringa upp senare. Men när jag hade sagt de så sa han: okej, ha de bra.

Den var ny för mig. Aldrig hört en säljare säga: Ha de bra. Jag vart lite chockad.


Sitter nu i min säng och har försökt och plugga Fysik men de är så tråkigt att man inte orkar. Man kollar bara i boken och så somnar man. Man får hoppas att provet går bra imorgon ändå för man har ju ändå skrivit upp alla formler som man behöver använda sig av.


> Johanna <

Kommentarer
Postat av: Jenny

sv: Jo, jag vet. Ett riktigt kap. ;)

2009-01-31 @ 09:56:50
URL: http://jennhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0