Zzzzz

Har precis kommit hem från skolan och sitter nu och håller på och somnar på mitt rum. Jag förstår inte varför man har lektion till halv 6. Man slutar lyssna när klockan har passerat 4 kanske halv 5. Men att då ha en timme till lektion är ingen bra ide. Jag hade multimedia där vi skulle göra ett gammalt prov. De tog ju en sån himla tid och det kändes som man aldrig skulle bli klar. När man då gjorde fel eller inte fattade blev man alldeles frustrerad. Men man hann klart med allt iaf eftersom alla inte gjorde det. Våran lärare insåg att detta var lite för svårt för oss att göra på vårat prov så de kommer antagligen vara väldigt lätt.


Till imorgon har vi någon konstig kemi läxa som jag inte förstår. Vi har börjat med någon ny grej om jämndelning och så är de bara massa ämnen som blir si och så. Jag antar att de bara är att plugga in men de är inte speciellt roligt.


I morse försov jag mig med 40 min så jag hade bara en halvtimme på mig att: duscha, torka hårt, klä på mig, sminka mig och äta. Konstigt nog hann jag faktiskt. Men jag fick springa till bussen när marken var is. Jag måste ha sätt roligt ut när jag halkade omkring i snabb fart, eller de skulle vara snabbt ;)



Dagens Låt:
Kings of Leon - Use somebody

Puss
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0