Ni dödar mig...

Sitter nu i sängen och ska skriva Engelskan men har ingen fantasi eller ork. Vi ska läsa en bok som heter: The Curious incident of the dog in the night-time. Den är inte speciellt rolig så jag har bara skummat igenom den. Jenny hade läst den innan och har därför berättat lite vad som händer. Men nu ska man skriva mer analyserat och läsa mellan raderna. Inte nog med denna dumma uppgift så har vi två uppsatser till Svenska och Samhälle. Jag vill inte ens läsa Samhälls uppgiften för jag vet att den kommer vara jätte jobbig. Lena (Samhälls läraren) gör alltid så konstiga uppgifter så man inte ens fattar vad man ska göra. Den ska iaf vara inne på torsdag så jag har ett tag kvar men vill ändå göra den så fort som möjligt.


I kväll ska jag iaf träffa Emma och Matilde och gå på bio. Jag har ingen aning om vilken men Matilde ringde och frågade om jag kunde. Hon frågade också om jag ville följa med på någon dans grej men jag var tvungen och passa för jag måste verkligen gör dessa uppsatser. Men ändå sitter jag här och gör annat. Varför ska de vara så tråkigt att göra läxor???

Jag hoppas att vi kommer se Bröllopsduellen. Den verkar rolig och de är bra skådisar med, Anne Hathaway och Kate Hudson.
 

Dagens Låt:
Jace Everett - Bad things
True blood Soundtrack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0