18 oktober

Nu har jag precis kommit hem från min dans...

Jag är helt slut och ska sätta mig och skriva en uppsats på engelska.

Skit samma, jag kan skriva den imorgon (som om jag kommer göra de).

Måste skoldagarna vara så jobbiga... man är helt slut när man kommer hem. Och då ska man sätta sig och plugga...

jaja Carro jag vet att jag har valt Natur men man behöver ju lite lugn och ro ibland...

Kommer gå och lägga mig tidigt idag... jag är slut.


Mickis imorgon blir det årstiderna... Jag är en gul Sommar :D
Haha vi och våra idèr <3

Kommentarer
Postat av: Mickis

hihi och jag blir en mörkgrön sensommarhöst! Herregud! :D

2007-10-18 @ 22:12:57
URL: http://michams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0