Inte en av det bästa dagarna...


Nu sitter jag hemma vid datan och ska egentligen plugga tyska... men varför?

Jag hade inte planerat och åka till tyskland.

Tyska är faktist rättså lätt men jag orkar inte plugga...
 
Dagen har varit skit tråkig förutom när jag fick energikikar.

Då tråkighetsnivån var under 0. Så då fick jag skrattatacker åt saker som inte ens var kul :D

Vi skulle göra några JÄVLA probelmlösningar som min mattelärare bara älskar... (hon är dum i huvet)

Vi var kvar i skolan till halv 4 och vi skulle senast sluta 3... (fatta vad sur jag blev)

Och min kropp värker efter tränningen jag hade på dansen igår med en lärare som älskar styrka... urs

DEN HÄRA DAGEN HAR INTE VARIT DEN BÄSTA I MITT LIV MEN JAG KÄMPADE MIG IGENOM DEN...

Kommentarer
Postat av: Mickis

Johanna, gumman, jag känner dålig energi i ditt inlägg... Ska vi kanske besöka en psykolog tillsammans, eller vad säger du? =)

2007-10-17 @ 19:51:53
URL: http://michams.blogg.se
Postat av: Johanna

Jaa det tycker jag låter som en bra idè... Jag håller på att bli galen :P

2007-10-18 @ 20:55:23
URL: http://jojjobruden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0