6 feb

Hade värsta slappa dagen idag. Började 20 i 12 eller inte egentligen men jag orkade inte gå på mänken. Vi gör endå inget, idag så hade vi tydligen bara lekt lekar och vad lär jag mig av de. Vi slutade iaf 13:35 så Jenny och jag fick gå fort till bussen som går 42. På bussen va de konstigt nog rätt mycket folk som de inte brukar vara när vi slutar klockan 5 varannan vecka när vi har fysik. Herregud vad jag är glad att vi inte hade de idag, jag skulle inte ha orkat med lo. Det känns som att man snackar med en 5 åring, han fattar ju inte vad man säger.
Nu sitter jag iaf och lyssnar på gammla U2 låtar och måste snart plugga på tyska. Jag har verkligen sjunkit i betyg i de. När jag började i 1:an hade jag inställningen att jag skulle ha Mvg nu satsar jag bara på G. Men de är bara så tråkigt och jag fattar ingenting med all grammatik. Jag tycker verkligen syns om Matilde och Roni som ska läsa ett år till... Men de har ju varanndra ;D

Sen kom jag på en annan sak. Om exakt 8 dagar är de alla hjärtansdag... :(
Jag hatar den dagen man blir bara deprimerad.
Men Emma och jag har iaf bestämmt att vi ska träffas och proppa i oss massa chocklad... självklart kan jag ändra mina planer om någon är intresserad... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0