Efter skolan...

Efter skolan åkte Emma, Erika och jag till våran gamla skola Kvarnberga. De var en konstig känsla när man kom in där. Alla som går där är antingen fjortis eller emo och kanske några som är normala. Vi hälsade iallafall på Emmas och min gamla so lärare som knappt kände igen oss när vi hälsade. Hon har klippt sig hur kort som helst. Hon såg ju redan ut som en påskkärring innan men nu är hon en utan hår oxå. Sen hälsade vi på Tommie (matte, teknik och alla no ämnen) och han blev jätte glad när vi kom. Sedan gick vi och hälsade på våran förra danslärare Elin som har kommit tillbaka efter att hon fick en bebis förra julen. När vi kom in i danssalen så va de 7:erna som var där och de va jätte pinsamt eftersom alla där inne vet vem jag är eftersom jag var med och välja ut dom när de sökte in till dansklass. Alla kollade iallafall på mig.

Efter vårat besök gick vi till kvarnen och köpte läsk , jag var så törstig. När jag kom hem upptäkte jag att jag hade dans idag och att jag var tvungen att gå snart. De va inte kul vi va två personer. Vi är en liten grupp men inte så få. Vi hade street oxå och de är inte jag bra på så de man såg ju klart och tydligt när man gjorde fel.

När jag skulle åka hem så var spåret sönder så tåget åkte bara till älvsjö. Jag var trött och sur men var tvungen att åka till älvsjö. Men sen fick jag skjus därifrån.

Nu ska jag softa ikväll och frossa i godis... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0