Historialektion

Sitter i skolan uppe i datasalen på Sp. Jag fattar inte varför vi har historia lektioner de enda vi gör är att sitta vid datann och göra ingenting. Man skulle ju kunna jobba men det blir så jobbigt då, för då kommer man in i de man skriver och då slutar säkert lektionen. Vi ska skriva om en revolution och jag har ingen anning om vad jag ska skriva. Det känns ju bra eftersom vi ska lämna in de senast på onsdag nästa vecka. Jag tänker på att ta amerikanska men de är säkert jätte konstig och ologisk. Amerikansk historia vet man ju inte om de stämmer eftersom alla ska vara så bra och ingen vill visa att de förlorade kanske ett krig. Men om jag tar de får jag skriva de som står och skriva de jag tycker är ologiskt, våran historialärare skulle säkert gilla de. Satsar ju inte mvg som mickis (smöraren) men ett vg skulle ju inte vara fel :)

Nu ska jag nog fortsätta med min tråkiga Historialektion... Skriver nog snart igen

Kommentarer
Postat av: Jennhe

Jag tycker historia lektionerna är intressanta och väldigt underhållande ... (a)

2008-03-04 @ 10:24:02
URL: http://jennhe.blogg.se
Postat av: Erica,

Kör på den franska revolutionen =)

2008-03-04 @ 10:26:03
URL: http://donotpanic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0