Räddningspatrullen

Det märks att det är fredag den 13 iaf har det varit det för mig den här veckan. Jag vet inte vad det är med gamlingar de har bara inte gillat mig. Jag har blivit utskälld 2 gånger på en vecka. Hur lyckas man. Det konstiga är också att jag inte har gjort något. Den ena gången var i onsdags när jag väntade på bussen på morgonen. Då var det en tant som satte sig bredvid mig och började tjafsa om att "dagens ungdomar förstör sin hörsel genom att lyssna på hög musik. På min tid så hände bara de för att man hade ett ansträngande jobb" Jag satt bara och nickade och log för att vara trevlig men då blev hon typ sur på mig och sa att jag skrattade åt det och att ingen har respekt för äldre. Jag var nära på att gå där ifrån, hon var så himla jobbig. Hon bröt på ryska också och de gjorde ju saken inte speciellt bättre för henne.

Sedan idag så var de en gubbe som sa till mig att jag pratade för högt när jag berättade något för Jenny vid busshållsplatsen vid skolan. Men ursäkta mig den jävla gubbe. För det första kan man säga det snällt han nästan röt åt mig. Jag hörde inte ens vad han sa så hans fru men jätte mörk röst fick översätta. För de andra kunde han lika gärna ha gått någon annan stans om jag nu var så himla högljudd. Ingen annan verkade tycka de och jag pratade INTE högt. Sänk hörapparaten isf. Jävla gubbjävel.


Senare idag ska jag träffa Emma och vi ska käka PIZZA. Gud vad jag har längtar. Jag tror inte att jag har ätit det sen innan jul. NI skulle ha hört Emma, Evelina och mig på bussen igår när vi åkte hem från skolan vid 5 och alla var skit hungriga. Vi satt och snackade om fett mat som munkar, pizza och McDonald's. Sen när man kom hem fick man köttbullar och makaroner L vilken besvikelse.


Igår hittade jag låten till mitt favorit program som barn. Räddningspatrullen :D
Jag älskar Piff och Puff <3



> Johanna <

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0