Kräftan Atackerar

Idag desikerade vi på biologin och de var faktiskt riktigt roligt. Jenny och jag var en grupp och de gick sååå bra. Vi desikerade Kräftor och de var rätt så små så när vi skulle kolla på alla saker inuti som hjärtat och levern så hade vi redan mosat dem så de låg som en kletig gegga inuti. Vi var inte så bra på det. Jenny ville heller inte röra den i början så jag fick tvinga henne och göra de. När hon väl rörde den så gjorde hon jätte roliga ljud. Hon lätt som en liten 5 åring som ser ett äckligt djur.


I morse gjorde jag en godgärning :D. De var en mamma som skulle på bussen och behövde hjälp med vagnen och komma på. Då satt jag närmast dörren och hjälpe henne. Haha de låter jätte mesigt men man känner sig faktiskt rätt glad efter. Man känner sig mer glad över att ha gjort en annan människa glad än att någon gör än glad.


När jag sen skulle åka hem från skolan vid ca 15 så snöregnade de. De är de värsta vädret jag vet. När de väl kommer på en så smälter de och man blir dyngsur. Man kände sig inte speciellt mysig när man kom innanför dörren när man kom hem ;)



Dagens låt:

Dolla - Im fucked up


 



Puss
Johanna

Kommentarer
Postat av: Jenny

sv: Hahaha, får ta det som en komplimang ;D

2009-01-21 @ 19:30:24
URL: http://jennhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0