Då var de över...

Nu är Julen slut för min del för nu är granen borta och alla tomtar. De känns lite tråkigt eftersom man får en sån mysig känsla när det är jul. Den gröna granen och de röda tomtarna lyser upp hemma när de är en kall vinter. Men nu är de över och man går tillbaka till de vanliga igen. De roliga med att plocka ner allt är ändå att man gör de med familjen och de blir en bra och rolig stämning hemma. Min uppgift i år var att plocka ner granen, vilket jag tycker är roligast. Problemet nästa år blir bara att jag kommer att ha glömt var jag lagt allt för jag la de inte på rätt ställen ;).

Håller på och laddar ner True Blood avsnitt 5 och den är jätte seg. Jag vill hinna se de innan jag sticker på dans. Den börjar 18:10 men jag måste gå ca 17:20 om jag får skjuts till centrum, för jag kommer inte att orka se de i kväll. Jag kommer hem vid 21:30 och då är jag slut.



Dagens Låt:

Flyleaf - All around me



Puss
Johanna

Kommentarer
Postat av: Jenny

sv: haha, men pucko. Det är ju det jag menar. Alla är ju det.

2009-01-19 @ 07:16:30
URL: http://jennhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0