Jenny känner du dig inte kissnödig?!?

Man skulle ju egentligen behöva plugga lite fysik just nu men boken ligger uppslagen bredvid mig och man kollar då och då. I morgon ska jag nämligen ha muntlig "redovisning" på fysikprovet vi (en del i klassen) gjorde i går. Som vanligt gick de piss eftersom han hade sagt till mig att det skulle vara på de sista 3 kapitlena och så var de på de första. När man satt på provet satt Lo också med sin mobil med knapp-ljud, seriöst jag var nära på att gå fram till honom, ta mobilen och slänga den i vägen. Ursäkta men vi har prov här och du ska vara en tyst lärare om de är för svårt för dig kan väl du bara sluta.


Idag hade vi väldigt roligt ;D Eftersom vi inte har några Fysiklektioner har vi ett hål på ca 2 ½ timme så vi blir väldig rastlösa. Men denna torsdag bestämde vi oss för att vara extremt töntiga så vi lekte kurragömma i skolan. Jag är seriös. Vi delade upp oss i 3 lag. Jag och Karro, Jenny och Mickis, Mattias och Andre. Självklart vann ju jag och Karro när vi gömde oss i en trappa som ingen visste om. De roliga också vara att de inte fanns någon mottagning där vi var så vi var tvungna och klättra upp för trappan utan att syns. Jag fick klockren bild på Karro...

Karro i trappan

> Johanna <

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jo visst ... ni "vann" .

2009-03-06 @ 19:51:30
URL: http://jennhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0